alwaysthesims3

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Linda Alwaysthesims3 - 20 september 2011 18:47

Här är första delen av Familjen Hard. Den här delen hade jag redan publicerat i förra bloggen, för er som fortfarande hänger kvar där ifrån. Så det är därför ni kanske känner igen den lite. 

                                                -----------------

Laila - mörklila

Melanie - ljus rosa

Minna - Orange

                                                -----------------



                                                    ★ Del 1 ★

Laila - Här är det ungar, vad tycks?
Minna - SÅ stort?
Melanie - Det är jättefint, mamma.
Ska vi verkligen bo här, mamma? Det är ju as coolt!
Inte as, Minna.. *Suck*
Jag kommer först in!
Ähm.. Mel, jag vet att du inte ville flytta. Men jag fick ju det där jobbet på resturangen oc...
Melanie avbryter henne.
Mamma, det är okej. Vi har redan pratat om det här. Kan vi gå in nu?
Självklart.
Men kommer ni eller? Jag hinner bli hundra år här!
Kom så går vi in.
Äntligen! Jag trodde ni hade åkt till Mars. Vart är mitt rum mamma?
Gå igenom vardagsrummet så går du in i första dörren du ser.
Vart ligger mitt rum?
Upp för trappan bara.
Melanie går upp för trappan och ser en renoverad vind.
Oj, det här rummet var verkligen fint. Precis min stil.
"Den där sängen ser mjuk ut."
 "Aah.. Det här var definitivft den skönaste sängen jag har legat i någonsin!"
Medans på nedervåningen:

Wow, vilket rum, rena drömmen!
Här kommer jag trivas som fisken i havet!
Laila kommer in i rummet.
Vad tycker du om ditt nya rum, Minna?
Det är helt fantastiskt mamma!
Minna sträcker på sig och kramar Laila.
Åh, vad bra att du gillade det älskling!
Laila går upp till Melanies rum.
Så, vad tycker du om ditt nya rum, gumma?
Jo, det är jättefint. Och den här sängen är stört skön!
Vad bra, Mel. Jag tänkte på dig när jag såg på det här rummet.
Melanie reser sig från sängen och går fram till Laila.
Gjorde du? Melanie's ansikte lyser upp.
Laila skrattar till.
Ja, det gjorde jag.
Melanie ger Laila en kram.
Faktiskt mamma, så älskar jag det här rummet.
Det glädjer mig väldigt mycket, Mel.
Vart är Minna?
Hon gick och la sig. Hon älskade verkligen sitt nya rum!
Melanie sträcker på sig och gäspar
Ja, jag ska nog också gå och lägga mig.
Jag ska också sova, godnatt Mel.
Godnatt mamma.
Första skoldagen imorgon. Vad ska jag ha på mig? Tänk om de inte gillar mig?
"Minna verkade inte ett dugg nervös inför skolan imorgon.. Tänk om jag hade samma självförtroande som hon har!"
Jag får hoppas på det bästa...

Presentation


Här skriver jag om the sims 3, men för lite mer info om mig och bloggen klicka här:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards